Friday, March 15, 2019

Kebun Mini Encik Fajar



 
Siapa ada masalah tanaman seperti Encik Fajar? Daun-daun kekuningan, buah lambat berputik, pokok bunga susah untuk berbunga, pokok tak nampak sihat.  

' Selepas menggunakan baja milagro ni, nampak perkembangan lebih baik daripada baja yang lain.' 'Pakcik tahu baja milagro ni dari kawan-kawan pakcik dan kawan-kawan isteri pakcik dimana mereka juga minat untuk membuat tanaman dirumah.' - Encik Fajar

Antara tanaman yang Encik Fajar ada adalah timun, pucuk keledek, buah tin, buah kedondong. Kata beliau nampak sangat perubahannya kerana bila tanam dulu menggunakan masa yang lama untuk hidup dibandingkan dengan sekarang nampak lebih bercahaya.

Encik Fajar galakkan semua orang menanam buah-buahan, sayur-sayuran untuk digunakan pada diri sendiri. Dan gunakan kelebihan pada baja milagro untuk dapatkan tanaman yang lebih baik daripada dulu. 

Yang tidak tahu kelebihan yang ada pada baja milagro ni adalah milagro mampu memberikan hasil yang cepat dan berganda, daripada pokok yang tak berbuah jadi berbuah lebat, pokok yang tak berbunga jadi lebih lebat pokok berbunga, dan boleh merawat pokok yang sakit,dan menyuburkan tanah. 

Anda minat menanam? Kita GENG😍😍 

Jom join Geng Kebun Organik

No comments:

Post a Comment

3 JENIS POKOK BUNGA HIASAN INDOOR YANG MUDAH DITANAM DI DALAM RUMAH

Tak ceria rumah tanpa pokok hiasan hidup tiada diruang tamu. Kebanyakan suri rumah menggunakan pokok hiasan palsu untuk diletakkan di ruang ...