Thursday, May 30, 2019

DAUN LEBIH GEMUK DAN BERISI

Siapa je tak kecewa dan sedih kalau tengok tanaman tak menjadi. Dah guna macam cara tapi tak menjadi pun. Ada yang sampai guna bermacam jenis baja tapi hasilnya tak dapat lama pun. Macam salah seorang pelanggan kita ni, masalahnya bila menanam hasilnya tak keluar. Bila dah gunakan Milagro ni memang tak disangkalah orang kata.

Jom kita ikuti kisah Pak Rahim ni.

Masa Pak Rahim baru tanam pokok limaunya, daunnya tidak banyak , buahnya pun tidak banyak keluar. Pokok mangga Pak Rahim pun walaupun dah guna baja jenama lain tapi pengeluaran buahnya tidak banyak seperti yang dia nakkan.

Tapi sekarang..

Bila dah gunakan Milagro daunnya nampak lebih besar dan lebar serta kuantiti buahnya juga nampak 
lebih banyak. Hasil yang keluar pun Pak Rahim dapat sedekahkan kepada orang lain. Selain itu, tanaman beliau yang seperti serai juga nampak perubahan setelah gunakan milagro. Daunnya nampak lebih gemuk dan berisi. Hasil serai yang dapat pun Pak Rahim akan sedekahkan kepada jiran dan juga ada yang dijual untuk mendapatkan modal balik.



Bagi pokok durian belanda pun bila dah tabur dalam masa seminggu pucuk baru telah keluar. Pak Rahim kata hasilnya cepat dan membuatkan beliau yakin untuk gunakan Milagro pada tanaman yang lain. Dan pada pokok mangga beliau bila dah gunakan milagro dalam masa 2 bulan dapat hasil yang lebih berganda bunga lebih cepat keluar dan buahnya lebih banyak sampaikan tidak terkira. Hasil pokok mangga tersebut selain dimakan Pak Rahim juga jualkannya kepada orang kampung dah hasil jualannya melebihi modal membeli baja.

Seronok kan kalau dapat hasil macamni. Orang kata kalau tak kenal maka tak cinta. Apa kata kenal dulu dengan Milagro ni.

Minat menanam? Kita GENG ! Jangan lupa join Geng Kebun Organik okey .


1 comment:

  1. ayo segera bergabung dengan kami hanya dengan minimal deposit 20.000
    dapatkan bonus rollingan dana refferal ditunggu apa lagi
    segera bergabung dengan kami di i*o*n*n*q*q

    ReplyDelete

3 JENIS POKOK BUNGA HIASAN INDOOR YANG MUDAH DITANAM DI DALAM RUMAH

Tak ceria rumah tanpa pokok hiasan hidup tiada diruang tamu. Kebanyakan suri rumah menggunakan pokok hiasan palsu untuk diletakkan di ruang ...