Tuesday, October 29, 2019

Gembira bila pokok bunga jadi semakin gemuk subur dan akar sihat - Baja Milagro


Siapa je yang tak pernah putus asa bila dah menanam berbulan bertahun beli pokok tapi tak mengeluarkan hasil. Ada yang hampir nak buangkan je pasu pokok tu sebab putus asa tak mengeluarkan hasil, ada yang dah berhabis banyak duit beli baja macam-macam untuk suburkan tanaman tapi hasilnya sekejap je keluar.

Sebab itu adanya baja Milagro ini untuk bantu menyelesaikan masalah tanaman orang ramai. Banyak dah testimoni yang kami dapat daripada pengguna Milagro sendiri. Kali ini nak tunjukkan kepada peminat pokok bunga macam mana mereka ini semua mendapatkan hasil yang awesome sangat ♥


Puan Fatimah 

                                         Tekan link ini : Testimoni Pokok Bunga Kemboja

Akar makin gemuk dan akar dia jadi sihat. Bunga pun makin cepat keluar dan lebih banyak berbanding yang biasa. Sebelum ini pengeluaran bunganya agak perlahan dan lambat. Bila dah gunakan Milagro, ianya berbunga lebih daripada yang biasa. 

Puan Hasnah

Tekan link ini :Testimoni Puan Hasnah

Sebelum ni tak berapa nak ada bunga. Pokok pun nampak macam tak sihat. Kerap sangat tukar baja sebab bila tak menjadi, tukar lagi baja lain. Kalau tak menjadi lagi, tukar baja lain lagi. Bila dah gunakan Milagro ni dah tiada masalah. Gunakan 1 pek sahaja untuk semua pokok dekat rumah.                                                                                            
               

Berminat nak dapatkan Milagro? Komen dibawah atau tinggalkan no telefon anda.

Berminat dengan tanaman ? Jom join Geng Kebun Organik



No comments:

Post a Comment

3 JENIS POKOK BUNGA HIASAN INDOOR YANG MUDAH DITANAM DI DALAM RUMAH

Tak ceria rumah tanpa pokok hiasan hidup tiada diruang tamu. Kebanyakan suri rumah menggunakan pokok hiasan palsu untuk diletakkan di ruang ...