Tuesday, November 5, 2019

POKOK LEBIH GEMUK DAN SIHAT


Siapa yang taknak kan kalau tanaman kita jadi lebih gemuk dan sihat segar bugar? 

Perkongsian testimoni daripada pengguna Milagro sendiri (blckbrdx_). Pokok nampak lebih gemuk dan sihat bila tabur Milagro.  Guna pun sekali seminggu je. Tabur je dekat tanah kemudian siramkan sedikit supaya serbuk baja tu tak berterbangan. 

Lagi satu cerita ..

Pokok yang pada awalnya beli banyak je bunga tapi bunga asyik gugur dan nampak macam nak mati, kemudian taburkan Milagro tak sampai 2 minggu dah berbunga. (intanfadly) Best kan 😍 

                 

Pokok bunga boleh ke?

Mestilah boleh. Penggunaan 2 minggu sekali je. Tabur tak perlu terlalu kerap pun tapi perlu juga adanya penjagaan tanaman dengan baik juga. Untuk mereka yang ada tanaman tapi takde hasil, tak keluar bunga, ada bunga pun kerap gugur dengan menggunakan Milagro In Shaa Allah menjadi-jadi hasil yang kita semua inginkan.

                    

Boleh nampak perbezaan sebelum dan selepas penggunaan Milagro. Hasil yang sangat berpuas hati boleh nampak selepas 2 minggu gunakan Milagro. 

Ada yang minat menanam? KITA GENG! 



 


No comments:

Post a Comment

3 JENIS POKOK BUNGA HIASAN INDOOR YANG MUDAH DITANAM DI DALAM RUMAH

Tak ceria rumah tanpa pokok hiasan hidup tiada diruang tamu. Kebanyakan suri rumah menggunakan pokok hiasan palsu untuk diletakkan di ruang ...