Saturday, June 1, 2019

DARI 3 PAKET TERUS KE SATU KOTAK!

#Cabaran30HariMilagro telah pon melabuhkan tirainya pada 26/5/2019 yang lalu. Tahniah kepada pengguna Milagro yang berjaya memenangi contest tersebut. Yang gagal menang jangan risau ada banyak lagi contest yang akan Milagro jalankan selepas ini. Minggu ini kami ingin kongsikan perjalanan kisah salah seorang pemenang iaitu Encik William Yee.

Jom ikuti kisah beliau!



Pada permulaanya Encik William tahu mengenai Milagro melalui facebook dan telah mencuba membeli 3 paket Milagro. Masalah tanaman yang sering dihadapi oleh Encik William ialah daun kuning dan pokok terkena banyak penyakit😓

"Saya memang sentiasa memperjuangkan organik, tidak menggunakan baja kimia. Selama ni saya pakai baja organik lain pokok tidak berbuah, daun kuning dan ada bintik-bintik penyakit"

" Pokok Mangga kalau berbuah pun hanya 5-8 biji sahaja. Tapi selepas menggunakan baja Milagro mangga saja berbuah sehingga kira-kira 80 biji!"



Setelah melihat ada perubahan positif pada tanaman beliau, Encik William mengambil keputusan untuk membeli terus satu kotak!


Pokok terung Encik William juga lebih besar dari tapak tangan dia sendiri! Wah, hebat sungguh Milagro!





















Tak nak ke dapar hasil macam Encik William ni?


Minat menanam? Kita GENG ! Jangan lupa join Geng Kebun Organik okey 

No comments:

Post a Comment

3 JENIS POKOK BUNGA HIASAN INDOOR YANG MUDAH DITANAM DI DALAM RUMAH

Tak ceria rumah tanpa pokok hiasan hidup tiada diruang tamu. Kebanyakan suri rumah menggunakan pokok hiasan palsu untuk diletakkan di ruang ...