Monday, July 8, 2019

DAUN DURIAN BELANDA PALING KUAT MELAWAN KANSER. BEGINI CARANYA...



Durian belanda adalah buah-buahan yang senang ditanam dan cepat berbuah. Anggaran lebih kurang 2-3 tahun pokok dah mula berbuah. Tapi tahukah anda bahawa daun durian belanda sangat-sangatlah berkesan untuk merawat penyakit kanser dengan izin-Nya.


Ambil 10 helai daun durian belanda yang telah tua tapi sihat dan tidak dijangkiti penyakit. Kemudian rebuslah dengan 3 gelas air yang bersih. Tunggu sehingga mendidih dan surut sehingga menjadi segelas air sahaja. Minum air yang telah dimasak tadi dan minum selama 2 minggu/ sehingga kanser yang dihidapi itu semakin sembuh.

Selain daripada merawat kanser, daun durian belanda juga mampu menguatkan daya ketahanan badan. Ambil 5 helai daun durian belanda. Rebus dengan sukatan 4 gelas air, masak sehingga menjadi satu gelas air. Biarkan mendidih sehingga menjadi satu gelas air sahaja. Minum sehari sekali untuk kekuatan badan.



Sumber : Pertanian satu perniagaan

Anda minat menanam? Kita GENG ! 

Jom join Geng Kebun Organik

No comments:

Post a Comment

3 JENIS POKOK BUNGA HIASAN INDOOR YANG MUDAH DITANAM DI DALAM RUMAH

Tak ceria rumah tanpa pokok hiasan hidup tiada diruang tamu. Kebanyakan suri rumah menggunakan pokok hiasan palsu untuk diletakkan di ruang ...